نرم افزار Inventor

آموزش نرم افزار Inventor

محمد جواد هویدا
مرکز آموزش مهارتی انتخاب
آخرین بروزرسانی 19 فروردین 1403
0 قبلاً ثبت نام کرده اید

درباره این دوره

آموزش نرم افزار Inventor

Autodesk Inventor اینونتور محصول شرکت اتودسک و از برنامه های قوی در زمینه طراحی و مدلسازی می باشد .

نرم افزار Autodesk Inventor ، یکی از نرم افزارهای جامع مورد استفاده در مهندسی مکانیک می باشد و در مورد اعتبار این نرم افزار از لحاظ مدلسازی همین بس که شرکت معتبر Autodesk ، صاحب نرم افزار قوی طراحی AutoCAD نیز می باشد که از پر سابقه ترین و پر کاربرد ترین نرم افزارهای نقشه کشی است.

نرم افزار Inventor

بخش های مختلف نرم افزار Autodesk Inventor :

1- طراحی سه بعدی (Part) : پایه ای ترین بخش از محیط کاربری نرم افزار اینونتور می باشد که برای طراحی قطعات در حالت سه بعدی استفاده می شود. در این بخش از ابزارهای مختلفی برای برش، حجم دهی، سوراخ کردن و… می توانید برای طراحی قطعه مورد نظر استفاده کنید.

2- طراحی مونتاژ (Assembly) : از این بخش از نرم افزار برای مونتاژ قطعات طراحی شده و قطعات استاندارد استفاده می شود.

3- نقشه کشی (Drawing) : پس از مدلسازی می توان از مدل مورد نظر، نقشه ای را برای ساخت و مونتاژ دستگاه استخراج کرد که در این بخش می توان به راحتی نقشه های 2 بعدی قطعات طراحی شده و همچنین مونتاژها را استخراج کرد.

4- طراحی قالب تزریق (Mould Design) : در این بخش می توانید با استفاده از قطعات طراحی شده و قطعات استاندارد، قالب های تزریق پلاستیک برای قطعات مورد نظر طراحی کنید.

در این دوره چه مباحثی آموزش داده شده است؟

ما در این دوره دو بخشی به آموزش جامع نرم افزار Autodesk Inventor می پردازیم. در این دوره سعی شده تا به طور کامل و اصولی، مبانی طراحی دو بعدی و سه بعدی نیز آموزش داده شود.

ما در این دوره پس از طراحی و مدلسازی قطعات، اقدام به مونتاژ آنها می کنیم. طراحی پارامتریک را نیز در ویدئویی اختصاصی به شما آموزش داده ایم که می تواند در طراحی هوشمندانه، بسیار زیاد به شما کمک کند. در پایان این بخش از دوره نیز به جمع بندی و نکات تکمیلی در طول دوره می پردازیم. همچنین لازم به ذکر است که این دوره برای افراد مبتدی تا حرفه ای مناسب می باشد.

نرم افزار Inventor

سخن آخر در مورد آموزش نرم افزار اینونتور

دانشجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی در مرکز آموزش مهارتی انتخاب اصول طراحی 2 بعدی و 3 بعدی را می آموزند و پس از آن نحوه مونتاژ قطعات به همراه نحوه استفاده از قطعات استاندارد را یاد می گیرند. شما پس از گذراندن این دوره می توانید اکثر قطعات صنعتی را مدلسازی و مونتاژ کنید و همچنین قطعات استاندارد را نیز فراخوانی کنید. با توجه به آموزش اصول طراحی در این دوره، می توانید با دقت و سرعت بسیار بالا به طراحی بپردازید.

 
 

برنامه تحصیلی

30 ساعت

1

1

3,300,000 تومان3,500,000 تومان

6% تخفیف
سطح دوره
متوسط
مدت زمان دوره 30 ساعت
موضوع

آیا می‌خواهید اعلان‌های فشاری را برای تمام فعالیت‌های اصلی در محل دریافت کنید؟