آموزش سرمایه گذاری در رمز ارزها

آموزش سرمایه گذاری در رمز ارزها

محمد جواد هویدا
آخرین بروزرسانی 19 فروردین 1403
0 قبلاً ثبت نام کرده اید

درباره این دوره

آموزش سرمایه گذاری در رمز ارزها

 واقعا چرا باید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد؟ کدام ارز دیجیتال برای خرید مناسب است؟ از کجا می‌توانید ارز دیجیتال را بخرید و چگونه باید آنها را نگهداری کنید؟

ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم که به ارزهای رمزنگاری شده یا رمزارز نیز شهرت دارند، بدون شک در حال حاضر یکی از داغ‌ترین مباحث و بازارها برای سرمایه‌گذاری هستند.

این ارزها که به راحتی به یکدیگر قابل تبدیل هستند این وعده را می‌دهند که در آینده به پول غیرقابل دستکاری و ارز رایج دنیا بدل خواهند شد. طرفداران این ارزها، آینده‌ای را می‌بینند که در آن، ارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم جایگزین مناسبی برای دلار، یورو و… هستند و می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده دنیا داشته باشند.

نگهداری بیت‌کوین، به معنای حضور در این ماجرا جویی است. اگر بیت‌کوین یا ارز دیگری بتواند جایگزین ذخایر پولی در بانک‌های مرکزی شود یا اینکه یک ارز غالب در تبادلات بین‌المللی گردد، ارزش بیت‌کوین بسیار بیشتر از 50 یا 60 هزار دلار خواهد شد.

اگر قصد سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را دارید، ما به شما شرکت در این دوره را پیشنهاد می کنیم. در این دوره صفر تا صد مطالب از مقدماتی تا پیشرفته به افراد آموزش داده می شود. در نتیجه شما قادر به سرمایه گذاری موفق در ارز دیجیتال خواهید بود. 

آموزش سرمایه گذاری در رمز ارزها

3,200,000 تومان

سطح دوره
همه سطح‌ها
مدت زمان دوره 30 ساعت

آیا می‌خواهید اعلان‌های فشاری را برای تمام فعالیت‌های اصلی در محل دریافت کنید؟